Tiden går fort...

Tiden går fort så fyll den med glädje. Om vi har något att se fram mot inom 12 veckor så blir det lättare att bita i det sura äpplet ibland. Själv har jag 2 tillfällen inbokade inom den tiden att extra se fram mot. Det ena är en kväll med 5 goda vänner av samma kön som är tvingade att först gå på mina 2 pass på lördag morgon. Sedan blir det lunch på väg till destinationen. Väl framme är det spa och lyxigt bad ute med en själsläkande utsikt över havet. Sedan är ett bord bokat med show till. Natten tillbringar vi där och söndagen startar med hotellfrukost innan hemresa till Götet . Oj vad otroligt roligt det skall bli. Alla saker behöver inte vara så stora och mycket som detta. Nej det viktiga är känslan man får under tiden . Och det är bara känslan jag är ute efter på mina tillfällen. Har du själv något som lockar, kittlar lite extra att se fram mot innan April är slut, när 12 veckor har gått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0