7 Mars

Måndag och ny vecka. Skönt att man får vara med. 
Idag fick jag hjälp med lite stepsteg från Åse. Meningen var att jag skulle tänka själv men hon var snäll och kom in. För oss fullblodsproffs räckte det med en kvart. 
Skoj att vår Zumba är så populär. Tittade in på Sannas Zumba idag, åh jäses vad roligt det såg ut. 
Det är ju bra  att det är en själv som styr över sitt egna liv. Då kan man ju fylla det med massaa roligt.
Roligt är allt du ler och mår bra av.
Hade en snickare hemma idag. Han hade tid först efter sommaren lät det som. Han trodde nämligen att frun ville skiljas om han inte engagerade sina snickarkunskaper hemma  först på något jätteprojekt . Så kan det kanske vara. Själv tror jag inte mannen vill att jag gör mitt jobb hemma också ha ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0