12 Februari

Idag hade jag lite PT personlig träning. Det var länge sedan. Visst jag har mängder av instruktioner men det blir lite annat när man skall vara med under tiden som kunden gör hela sin träning. Vi hade Richard Elving här för länge sedan som PT men hux flux försvann han. Jag tror det var till Australien och visst det var ju inga problem. Lite värre blev det att han hade lämnat en hel del kunder som redan han fått betalt av utan hjälp.
Alla är vi olika.
Vi kommer bli bättre med att visa vad vi har för olika verksamheter i våra lokaler. Jag menar massörer, osteopater, sjukgymnaster m.m. Kanske du har något som passar in här, kontakta oss i så fall.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0