10 September

10 September. Dagen for fram. Det är konstigt att samma längd kan vara kortare vissa dagar. Många som började viktkursen nu i veckan var inne och lättade sitt hjärta. Otroligt nog har de redan kommit in i sitt "nya" ätande . Väldigt bra jobbat!Jag är själv med i den. Mitt mål är att behålla vikten någolunda men gå ner 4 procent i fett. Alltså få en hårdare kropp. Snart skall jag sluta amma också och då kanske de blir en förändring på vissa kroppsdelar.Denna kväll avrundades med Zumba. Det var Anneli som körde.Från V 44 kommer vi ha det minst 3 gånger i veckan . Skoj att du kan komma fler gånger Anneli och tack för idag, dom tyckte det var jätteroligt. Och alla härliga kunder njut av eran grymma insats, jag såg er och fotade er. De bilderna kommer på våran facebook och hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0