3 Oktober

En trevlig kund tävlar i bygg-sm idag. Hoppas han blir nöjd med placeringen
Nu är det Oktober och jag minns september som en väldigt skön månad. Hann ni också njuta av den?
Vad trevligt vi har här med tanke på hur fort tiden går.
Nu är det kväll och alla pass är klara. Vilken energi Sandra har, skoj att se. 
Förra onsdagen hade jag en föreläsning i Varberg, den var återigen om att få ideèr att bli positivare. Det är en föreläsning som passar mig perfekt. Riktigt roligt att de att  så många som vill höra min riks svenska. De är otroligt roligt att se att mun till mun reklamen är så stor. Jag har ännu ingen reklam om mina föreläsningar men de rullar på bra ändå. Tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0