11 Oktober

Hej igen. Måndagar är speciella. En ny vecka där allt kan hända och ofta gör det det. Klockan 17 skall Pumpen börja men tyvärr är det en krock på leden vilket gör att Lisa instruktör sitter fast i kö. Det löser sig genomatt Pernilla som är här för att träna tar min spinning i starten och jag börja pumpen. 2 låtar senare kommer Lisa inrusande lagom varm för att ta över. Då tar jag hand om de goa på spinningen. När jag bara har mage kvar på menyn ropar de att Lisa mår dåligt. Okej in till pumpen igen. Väl där inne kommer jag ihåg vad dessa kunder sa när de såg mig komma in i början av passet. Suckar och små nej kom det då. Med det i huvudet bjöd jag dem en väldigt givande magstyrka, var så goda det var så lite så. Tack alla ni som gjorde allt så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0