7 December

Idag hade vi ännu än som var intresserad av att jobba  som sjukgymnast här. Nästan alla som jobbar som sjukgymnaster är vana vid både svångrem och hängslen, men som tur är verkar det systemet sen 18 hundra kallt vara på väg bort. Det är mycket man skulle vilja ändra i världen .
 Då är det bra att veta att sig själv är lättast men inte alltid lätt att ändra. När man åker på semester med en vän märks det rätt snart vad det är för virke i dem.  Och det behöver inte vara till Turkiet, nej ta med dig vännen till ett valfritt motell i närheten en helg om du vill kolla virket. 
Nu kommer ena barnet flytta hemifrån dagen innan minstingen fyller 1. Jag tycker det är görskönt att ha lite mellan rum på kidzen.
Gyminstruktionerna rullar på, jag tycker det är väldigt förståndigt att ta en instruktion då och då. Tänk på att det ingår en instruktion i ditt årskort.
Jag tycker tiden går fort nu i slutet av året men samtidigt ser jag fram mot mysiga helger. Försök verkligen njuta nu av sällskap och mat. Har ni inget sällskap så är jag hemma alla helgerna.Bra att veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0