Värme

Det är skönt när jag imorse gick ut 5,30 och tänker "Vad skönt när det är varmt."
Ser på termometern och den visar 14 grader. Jag tycker alltså att 14 grader är varmt. Hörde att det var 28 runt medelhavet. Vad hade jag tyckt om jag vore där tro? 
Så allting är relativt, och i förhållande till våra vanor. När blir en vana en ovana?
Jag är tacksam att fler och fler gör Träningsverket till en vana. Tack.
Nu när golfsäsongen drar mot sitt slut är ni hjärtligt välkomna in hit. För att bygga upp dig inför nästa säsong så varva gärna Pilates med gymmet. Vill du ha ett golfanpassat program i gymmet så säg bara till i receptionen så bokar vi in det.
Fredrik våran förvaltare här i området är nog den som är här inne flest gånger utan att ha tränat en ända gång.
Fast nu har han lovat att börja just efter golfsäsongen. Och idag har vi en tävling på sisjögolfen där olika lag från företagarföreningen är anmälda. Efter det är nog säsongen näst intill över. Så på måndag är det bara att komma in, byta om så hjälper vi igång dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0