30 April

Det är inte ofta jag känner mig trött men idag slog det in efter våran lyckade fest igår. Skulle inte haft något pass men först fick jag glädjen att ha 30 minuter av Yogan. Bara 30 för direkt efter att Zara kom in och tog över fick jag hoppa in i nästa sal och köra Stepstick.
Under passen kändes det bra. Efteråt var det sådär men efter en pizza var allt kanon.
Festen igår var så trevlig. Tack kära kunder för erat engagemang igår.
Det var också otroligt roligt att Eleonor vann tävlingen där man skulle sitta med benen i rät vinkel mot en vägg. Grattis, bra jobbat. Det var över 5 minuter och det är länge. Testa gärna hemma. Släng ut soffan 1 vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0