18 Maj

7:30 var jag på frukostmöte. Det var även en föreläsare där. Vi har det 1 gång i månaden på Arkepelagen. Det är för alla som är med i företagarföreningen. Så det är nytta med nöje, som vanlöigt i livet.
11:00 hade jag egen förreläsning för SEB Mölndal. Det är nog lätt att hjärnan börjar rusa hit och dit när jag babblar på.  Det var roligt att dra paraleller med SEB kontra min bransch. 
13:00 hade jag en föreläsning om kost, motion och sömn för äldre. Sture 90 år var med mig. Jag köpte dagens lunch där. Mannerström strömming med hemmagjort mos. Det var väldigt gott. 
Sedan var det tillbaks till jobbet igen och ett uppfriskande Zumbastep och lite annat trevligt med Er kunder fick mig laddad för kvällen igen.
På kvällen hade vi livsstilskurs avslutning på Jungman Jansson. Kanon mat ännu en gång idag.
När vi är där ringer Zara och berättar att Milon maskinerna har kommit. Skoj tänkte jag 12 timmar tidigare än planerat. Tyvärr hade de kört långtradaren hem till oss. Kan tänka mig hur det såg ut på våran lilla,smala återvändsgata med denna jättebil.Ja ja allt löser sig.
Förstår ni hur mycket jag sagt och hört denna dag? Vad mycket man hinner på en dag och inte det minsta stresskänsla idag heller. Gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0