24 Mars

Jessica och Lena sjuka. Man får bekänna färg med jämna mellanrum. Men som tur är är det 24 timmar på ett dygn. Och varför gnälla, det kunde varit mycket värre. Nej nu är det bara att hitta lösningar.
 Ellenor, jag har sagt det förut men det tåls att upprepas-Du är en klippa. Underbart att du är med i vårat gäng.  
10,15 hade vi i Högsbo-Sisjö företagarförening styrelsemöte. Vi är grymma, om jag får säga det själv. Smidiga, roliga, givande möten. Roligt att var med. Där händer det saker som är bra för oss med företag här ute. Du är väl medlem? Det tjänar du på.
Axel står bakom mig och övar upp sig i receptionen. Han är som obränd lera. Formbar. Skall bli ett nöje att följa honom. 
Vi kommer bli ännu bättre på PT. Det är ju en väldigt bra investering menar jag att satsa på sig själv.
Christina hade en av Er trevliga kunder på PT idag. Såg att hon körde med T-rexen. Den är varitationsrik.
Imorgon är jag, Zac och Thomas i Stockholm för att utveckla oss och i längden Er. 
Kunskap är ju inget tungt. M.v.h Cattis 68 kg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0