15 Mars

Livet rullar på. Möten, reception, pass och swisch så har dagen gått. Håller på att skall bättra mig med mina arbetstider snart. Det känns konstigt när man är ledig en halv söndag ibland. Vet nästan inte vad man gör. 
Ju mer man har att göra ju mer får man gjort även hemma märker jag.
Hade företagspass idag. Det var Pilates. Det var riktigt roligt, tror att det var 3 år sedan jag senast jag var där.  
Det känns inte alls som länge när man är här och jobbar en 12 timmarsför det är så varierat. Kanske det är så man skall kolla om man har rätt jobb. Testa va på ditt jobb och arbeta 12 timmar. Ta bara en vecka till att börja med. Ni kanske t.o.m. skulle får lön för alla timmarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0