Senare

Det är inte ofta jag säger senare om saker man kan göra nu. Men nu säger jag det. Och det gäller våra 5 ggr Yogagrupper som vi kommer att ha. Den ena är för 3-5 åringar ihop med vuxen och den andra gruppen är 6-9 åringar . Anledningen till att vi väntar några veckor med starten är att så otroligt mycket annat börjar vid skolstart. Och det vore tråkigt att inte ert barn fick gå för att någon säger "inte nu,det är så mycket annat".
Vi har ökat yogapassen till 3 i veckan nu.
 Själv lägger jag in en hel del övningar från barnyogakursen jag gick i somras. Igår körde vi dansande hunden på stepklassen. Alla älskade den eller jag menar alla blev varmare av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0