Förståelse

Förståelse är ett subjektiv. Förståelse skapas av varje människa utifrån ens erfarenheter. Det kanske inte är så konstigt om du känner dig att någon förstår dig fel ibland. Din förståelse kan ju inte direkt överföras till andra. Själv hade jag detta i tankarna i morse när jag var på ett möte för andra gången men med samma syfte. De förstod mig säkert sist men kanske inte fullt ut. Det är viktigt att man förstår att den andra har fattat. Det kan man slippa många onödiga gräl på. Känner att mitt jobb är givande. Fastän det blir långa dagar känns det okej tack vare att variationen är enorm. Här hade jag tänkt beskriva 1 av mina dagar men jag insåg snabbt när jag började skriva att ojdå vad massor det var. Det kan lätt missförstås om ni inte förstår vad syftet är. Så mitt syfte är att ni skall uppskatta allt som gör att du inte tittar på klockan och hoppas att tiden skall gå. Det gör den blixtsnabbt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0