11 Maj

Gott med en 2 dagars Milon utbildning. Nu har de som var med förståelse för mitt namnbyte till  Milon.
Den 19 kommer de, 1 dag tidigare än planerat . Jag gillar när det blir tidigare. Ibland önskar jag att det vore 24 December visst men bara för en dag.
Gymsticken på tisdagar 17 är väl värd att prövas.
I och för sig tycker jag att allt är värt att prövas. Men nya saker är alltid roligt. Nya och nya vi hade ju det 2002 och tidigare också. Men bra saker kommer igen. Idag skulle Pernilla ha barn enligt planerna men inte enligt det lilla pyret, bäbisen ligger kvar i magen lite till mot Pernillas vilja. Men vem bestämmer tro. Jag skall erkänna att jag längtar också efter bäbisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0