Styrka

Nu när Sanna är hemma 1 månad fick vi ingen som kunde ta de Bodypump pass hon var uppsatt på så då fick vi ändra det till styrka.
Christofer hade det som var i söndags och hela gänget verkade väldigt nöjda. Han kommer att ha tisdag och söndag v 28 och tisdag, lördag och söndag v. 29. Lördagens pass heter suprise så där kan vad som helst hända. 
Otroligt roligt och ovanligt för säsongen är att det är så många goà kunder på många av passen. 
Jag tror att vi tar våran semester mer uppdelat nu än tidigare.
Själv blir det inte så mycket sammanhängade tid jag kan vara ledig nu.Men jag är bra på att njuta av nuet och tack vare det piggna till mer och mer. Jag kallades för Piggelin när jag var liten. Eleonor kallades Turbo. Kommer du ihåg om du hade något smeknamn och vad det var?  Passar det namnet på dig idag?
Som ni kanske redan vet har jag bytt mitt andra namn till Milon. Så ni kan ju gissa om jag gillar Milonträningen?
Har du själv testat än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0