Helger

God fortsättning. Idag tänkte jag ta upp det roliga fenomenet "invanda mönster". Vissa av oss människor är samma typ bra länge.Det är precis som att brukar jag säga till om saker så fortsätter jag med det, brukar jag vara den irriterade så fortsätter jag med. Kanske läge att gå utanför dig själv och se utifrån(visst inte lätt men vad givande). Det är oftast svårast att ändra sig när man är bredvid sådana som varit bredvid oss länge. Framförallt om det är bredvid människor som ofta säger "hon är sådan, hon gillar inte lever" elller vad det nu kan vara som andra är proffs på när det gäller dig.Använd din ospärrade del av hjärnan så blir livet roligare och lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0