Missflyt

Hade lite missflyt igår. Missflyt har annars vår Norrlänning i familjen prenimererat på.Allt började bra, öppnade och tog i mot alla trevliga kunder. Kanske kom missflytet rätt dag om man får se det positiva. För hela dagen röjde jag järnet här på jobbet så allt var mer än tipp topp. Tur var väl det för idag är jag lugn. Kom efter spinning och MRL vid 19,30. Fick en god tanke att göra rabarberpaj för vi skall få lite släkt hem fredagkväll. Så ut i landet och plocka sedan in för att skölja och hacka. Ja skölja gick kanon men själva hackandet tog lite fel.  Rätt in i vänster pekfinger. Vet inte om jag är stolt över min Globalkniv längre. Har varit det några år innan detta hände.
Hoppar runt hemma på ett ben innan jag går in och bryter Thomas dusch. Han kollar och säger bara "Det måste sys."Så upp till accessakuten. Där satt lilla ängeln Linda, hon är sjuksköterska. Linda tog mer än väl hand om lillla. lilla Cattis. Tusen tack och välkommen hit. Nu sitter jag här med lite stygn och skall försöka att inte böja fingret .
 Det är inte lätt,testa själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0