+ 3 kg

Har ökat min kropp med 3 kg. Måste vara Milonträningen som jag körde bra i juni, juli. Vad skulle det annars vara menar jag. Nu är det över 70 kg utan att vara gravid. Det är första gången. Roligt med lite nya saker men kanske inte detta. Får se snart när jag inte har träningskläder varje dag. Kanske inte jeansen är lika formbara menar jag. Ja ja det tar vi nästa vecka när fler instruktörer är tillbaka.
Var här innan 6 i morse. Vaknade 5,12 av mig själv. Måste vara att hjärnan vill hjälpa mig vakna i tid nu första veckan på våra vanligaste öppettider.
Känner du hunger eller äter du bara?
Själv låter min mage som en liten skördetröska nu. Så smaklig måltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0