29 September

Lillördag och vilket party det blev på steppasset. Vi körde salsa, marenge, cowboystil och bollywood. Visst step hade vi också.Pernilla hade TEENS i gymmet det var väldigt uppskattat. Nu har vi lagt in Flowin i stretchytan. Testa gärna, det känns och då vet ni att det syns och det är ju roligt.
På kvällen efter en rolig duschstund här begav jag mig av till Varberg. Där vad det Kungsgatan och Asia Spa som gällde. Där vad det 1,6 miljonersklubben som hade föreläsningar och trevlig sammanhållning. Först vad det om bröstcancer. Och jag hoppas inte ni har missat att vi är väldigt engagerade i . Annars välkommen in så berättar jag mer eller kolla hemsidan. Facebook har vi sök på Träningsverket så hänger du med ännu mer och missar mindre. Deras andra föreläsning var om olika ledsjukdomar . Det är intressant att lyssna och lära. Sedan var det jag som hade nöjet att sprida lite energi och mellan allt roligt även få dem att få ett liv med mer flyt. Jag tycker mitt liv flyter bra. På gott och ont jobbar jag och Zac mellan 10 och 16 timmar per dag och även helger. Det gör att man får mycket gjort men även att man utnyttjar all tid bättre.  När man insett att varje vecka är 336 halvtimmar och det inte går att ändra på, då har man kommit långt. Jag märker att det är väldigt många som tror att veckan kommer bli längre, så mycket som de skall hinna med. Eller mycket och mycket förresten. Många skjuter upp saker och "går över saker" exempel smutstvätten. Och sedan när de går förbi tvätten tänker man negativa tankar om den . Med den hjärna som styr hela vårt liv och de känslor vi har. Nä sluta tänka stressande, negativt eller med suckar om saker du vet du måste göra förr eller senare. Gör det förr så har du mindre negativa tankar i din kropp.
Tiden går fort så fyll den med glädje. Välkommen tiil Glädjeverket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0