27 September

Coffe och Deli var här idag. Det var en av de firmor som önskade hyra vårat matverk här. Det är den firman jag får bäst vibbar av när de är här.Och då vet ni hur det brukar sluta, så min gissning är att det blir de som kommer servera maten till Er snart. Idag kände jag mig lite stressad av alla möten och annat jobbgöra så jag ringde Pernilla och frågade om hon kunde ta spinningen idag och det var ju inga problem, hon är otroligt positiv och hjälpsam. Så idag hade jag nöjet att ha pilates med seniorer 10, med vanliga dödliga 12 och step med odödliga 18.Jag älskar variation och då är man ju på rätt ställe. Glöm inte att känslan är viktigare än tanke ibland. Så känn in en tanke som du gör om till en känsla på något positivt du upplevt. Och voila så har du blivit en levande glädjespridare.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0