Mammadag

Idag har jag mammadag. Alla 3 är här några timmar. Skönt när man kan göra så och ta med sina kära. Zac var med på Pilates med seniorerna. Han var en mysig maskot som lekte med ljus, bollar och var seniorernas papegoja. Tänkte på att det är nu 10:e året jag har step på måndagar vid samma tid. Ser man till tidigare ställen så har jag haft det i 18 år samma dag och tid. Det blir så ibland på jobbet. Om 13 veckor är det Midsommar. Det är en skön helg. Varm och blommig. Varm var den ju inte för några år sedan då det var 12 grader både midsommar och jul. Nä nu pratar jag 2012 underbara sommar, eller? Det är lagom att höja ribban på sin räning nu så man är i bra form till alla grillningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0