Tanken

Det är aldrig att du har mycket att göra som är jobbigt- utan tanken på det. Vad tänker du på? Det som hänt påverkar det som skall ske så varför inte göra allt så bra som möjligt.. Det är lätt att tänka att jag är sådan här eller att det ligger i släkten men nu tycker jag att din nya mening skall vara" Jag har varit sådan här tidigare men nu är nu." Testa ialla fall, det skall jag göra hela denna veckan. Öva för att se ljusare på allt och sprida det ljusa till andra. På tal om öva skall jag nog försöka få till det så jag och Eleonor kan ut och övningsköra denna veckan. Det underlättar att ha fler körkort på jobbet. Denna veckan är ny och du kan göra den så bra du vill. Visst finns det saker vi inte kan påverka men det mesta kan vi påverka.Så lägg energi på det som går att påverka och försök attt inte lägga kraft på det andra. Le och låt det vara. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0