Alla hjärtansdag

Vissa uppskattar denna dag mer än andra, men alla uppskattar säkert att bli lite uppvaktade. Nu kom det snö igen vilket gav mig en ide att gå hem ikväll. Det är lätt att tänka den tanken 9 timmar innan det gäller men desto mer jag tänker på det ju längre bort känns det. Har du också tankar på saker som känns bra när det är länge kvar men ju mer du tänker på det eller att tiden närmar sig desto mer avlägset känns det? Då kommer en tanke som är välbekant för er som kommer på mina pass"Gör det bara". Den tanken är bra för att slippa tänka för länge på saker som ändå måste göras. Jag måste ju komma hem så varför inte gå. Missa inte Zaras spinning imorgon. Inför den kan ni både skicka in en bild och en låt . Bilden visas på hela väggen under tiden som låten spelas. Kan bli riktigt spännande. Kanske någon kärleksförklaring till en vän passar dagen efter alla hjärtansdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0