Oj

Niclas är en praktikant som skall vara här i 2 veckor.
Han är en styvson till Thomas syster. Vanligtvis bor han i Uppsala. Men denna+ nästa vecka har han äran att bo hemma hos oss. I och med att inte Thomas var hemma under hela förra veckan ficka han hänga på mig. Ja ja några enstaka timmar var han iväg  med några i Slottskogen men annars var det gymmet som gällde.
Det innebar ju en hel del timmar vilket tog ut sin rätt på torsdagkvällen. Jag hade starka planer på att gå hem vid 18 men nu igen gled tiden vidare. När jag väl var på väg några timmar senare kollade jag efter Niclas. Då satt han på första maskinen i Miloncirkeln och nickade till. Stackaren var så slut så han började sova på maskinerna. Man tager vad man haver som Kajsa Varg sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0