24 Maj

Först några Milon instruktioner. Några och några förresten. Skoj att så mångar provar. Det är skönt när jag vaknat att komma hit och öppna. Det blir några öppningar för mig nu när Jessica är och tar körkort.
14:30 var jag på plats på Spannmålsgatan för en föreläsning. Jag stor trivs med att föreläsa. Idag var det om hjärnans kraft och hur lätt det är när man förstått den att få ett positivare liv. Vem styr din hjärna? Är du nöjd med hur du mår psykiskt? Klarar du att göra förändringen själv eller ring 68 77 40 så hjälper jag dig.
Må bättre så blir allt lättare. På kvällen hade vi fotbollsmatch. Första förlusten blev det med 2-1. Ja ja man måste förlora någon gång för att känna hur skönt det är att vinna, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0