14 Maj

Blev ett litet missförstånd mellan mig och dottern. Så jag körde 30 yogalates innan mitt stepstick. Variation höjer,så ni på yogalatesen var väl helhöga efter 2 olika instruktörer. Under stepsticken kände man av att pumpen igår var väldigt givande. Men men det är historia nu. Idag är en ny dag som man kan göra så bra man bara kan.
Jessica åker på intensivkörkortskurs imorgon. Hoppas verkligen för hennes skull att hon klarar det. Körkort tycker jag alla skulle ha möjlighet att ta vid 18 års ålder. Kanske ett ämne för skolan. Det är en otrolig frihet att ha körkort. 
Idag städade jag omklädning och toaletter. Vilket fantastiskt fint ställe vi har här. Du har väl inte missat att basta här?.
Roligt att han som städade förra stället i 3 år sett vår annons och kommer in. Salomon heter han. Vi får se efter tisdag vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0