12 Maj

Hade en lite mindre skara från en bank här i morse. Zara hade glädjen att ta hand om dem.
 Det blir lätt lite "svinn" på träningen när det är varmare.
Det var lite komiskt idag. Jag fick ett samtal från en tjej som var här på fettmätning 12 april. Hon tyckte inget hände, så hon vara lite bekymrad. Jag bad henne komma så jag kunde få fram vad missen var. Hon var här precis och jag mätte henne, 8 centimeter hade hon gått ner i midjan som exempel. Själv hade hon stirrat sig blind på vågen. Det är vanligt men tänk på att helst inte förlora vikt utan storlek när du gör din kropp bättre. Så nu hade det mål som hon satt 12 veckor fram kommit efter 5 .Hon gick på lätta steg ut härifrån. Bra jobbat och släng vågen.
 Kom på station idag så slipper du bada i vassen i sommar. Kroppen är som en bil ju mer du kör desto mer bränsle går  åt. Vad lätt det kan vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0