3 Mars

Konferensen full av bygggubbar eller bygggubbar fulla av konferens. Karin bakade bullar till dem nu när lunchserveringen tillfälligt är stängt.
Ibland när vi har mätningar så tar det ett tag innan hela veckomenyn kommer. Det är lätt att glömma vad som slinker ner ibland.Jag tror att det är de "glömda sakerna"är de som sätter spår. För kanske är de dem ni tänker på mest. Börja istället tänka på allt bra ni äter och gör. Börja nu vet jag.
I morse hade jag Swedbank på spinning mage,rygg + axlar som en pigg beställde.Det var trevligt. Det blev lite varmt, milt uttryckt.  Det var mörkt och 2 björnar som sov i sovrummet i morse när jag klädde på mig. Byxorna blev bra men tröjan blev en långärmad. Det blev kännbart på spinningen med en lätt ljummen kropp. 
På kvällen hade vi ett glatt gäng innebandytjejer som skulle varit på ett eget pass med mig men jag var visst bokad i receptionen och på instruktion samtidigt. Så de fick nöjet att vara med på Zaras Zumba.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0