29 Mars

Började min dag med att ta en sväng förbi Brödhuset för införskaffning av frallor.
På jobbet innan 8, fixade fika. 8,00 drog jag igång min föreläsning för en stor mysig firma. Det var en perfekt start på dagen.
Skall ha samma firma och människor i ett blandpass på fredag. Det blir styrka-zumba-pilates. 
Skall bli spännande.
Louise-afro har känt sig lite hängig i över en vecka så det var inte riktigt i topp som hon gick in på passet. men efteråt bara glänste hon fram över golvet.
Hon ringde mig t.o.m. på mobilen på kvällen för att berätta hur roligt passet hade varit och hur bra hon mådde nu. 
Så avstå träning vid feber eller ont i halsen. Men är du bara lite hängig kan träningen oftast lösa det problemet. Välkommen hit och testa.
Zara hade Utsikten för sista gången på ett tag nu. Deras säsong drar ju strax igång. Jag vet att hon hade 30 minuter spinning först men vad de sista 30 blev har jag ingen aning om.Säkert en spännande blandning med tanke på den kunskapen hon har.
 Vårat samarbete med Utsikten fungerar riktigt bra. Ordförande var här en sväng idag också, det är alltid trevligt. 
Kanske någon av er vill följa med på en match? Säg till bara så går vi ihop.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0