22 Februari

Startade dagen med en golfinstruktion. Nu är det en bra tid för att börja med din försäsong för golfen hos oss. Boka gärna en gym instruktion och bara säg att det är för en golfare.
Du kommer ha en bättre swing, slå längre men framförallt få ännu bättre kroppskontroll. Och det redan i år.
Vi hade en bank i konferensen idag. Jag hade nöjet att föreläsa lite allmänt om meningen med livet för dem. Jag fick mycket gensvar i form av kroppsspråk och läten, hi hi. Hoppas ni hade lika trevligt som jag.
Var hos Kent Forsman på Avenyn och fick en kärleksfull behandling på min rygg, not. Men bra blir det, han har varit den bästa för min skoliosrygg än så länge. 
Idag hade Zara Utsikten, det gillar båda parter. Vi hade en tjej eller vad man kallar en hona runt 40 år . Ja i vilket fall som helst så har hon gått ner mycket i vikt senaste tiden, vilket resulterade i denna roliga fråga från Zara till hennes man Magnus"Är det verkligen din fru?".  
Hon fick ett underbart träningspass som hon skall köra ett tag framöver nu. Lycka till.
Tänk på att vi har en personlig shopper i fall du tröttnat på din garderob eller ändrat din kropp. Det kanske hade varit till din fördel att ändra lite färg och form på dina kläder och då är Lotta rätt människa att hjälpa dig. Säg till oss i receptionen om du är intresserad.
Christinas Pilates på tisdagar är ett skönt sätt att hamna i nuet i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0