20 Mars

13,00 och jag har nöjet att ta hand om Teens gruppen. Vid hade balans pass. Balans är ju inget som man kan få få mycket av. Det är väldigt roligt att ha 11-15 åringarna här. Jag vet att det är ett grupp där den fysiska aktiviteteten har minskat drastiskt. Det kommer vi göra något åt. Invänta mer info.
Lisa som har spinningen på söndagar kommer att flytta till Kungälv( där hon arbetar) inom kort. Så njut av henne så länge som möjligt.
Pernilla skall ha barn i början i Maj och börjar känna sig lite trött nu. Det innebär att hon trappar ner sina pass här. Ja alla behöver inte köra 40 timmar innan förlossning. Fast jag kände inte av det så mycket eller vad det att jag inte kände efter?
Om 1 vecka har vi äntligen fått dagis. Skall bli underbart för alla att han kan vara där några timmar. Det är inget jag skulle rekommendera om man är anställd att ha med barn till jobbet. Det tar mycket mer tid än man kan tro. Hur lång tid tar det att byta 6 blöjor och amma var 3 de timma av de 8 timmar de flesta arbetar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0