12 Mars

Steppasset idag var lite att slå 2 flugor i en smäll. Det var en kund som ville ha övningar som hon kunde köra när hon låg på hotell några nätter i veckan i jobbet. Så steppen idag blev ett hotell pass. Jäses vad roligt, job oj höll på att skriva jobbigt när jag menade givande det var.
Så kunder säg vad ni önskar så kör vi det. Ring så spelar vi fanns på radion förr. Nu har vi step istället med egen favorit önskan. Jag väntar och du det gör inget om du säger till alldeles innan för jag har mycket roligt i huvudet som är lätt att plocka fram.
Hade möte med en professor idag. Honom gillade jag.
 Om vårat projekt går i lås nu kommer han att vara med.
Våra Personliga Tränare får mer och mer att sätta tänderna i. Det är otroligt positivt. Skoj att märka att ni mer och mer investerar i den kropp vi bär med oss och bor i hela livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0