10 Mars

Thomas syster Monica skulle på jobbmöte i goà Götet i morgon så hon var på pass här idag.Hon fick bekänna färg. Hon valde spinn 30 min.+ station 45 min. 
 Nästan alla skall hitta likheter på barn och föräldrar. Det försöker jag undvika. Det är lätt att man själv gör saker som man inte gillar när andra gör det. Komiskt är när en del säger" så gjorde alltid min mamma" "så sa alltid min mamma". Är det kanske en strävan för en del att ta lite av sin mammas identitet. Alla kanske inte önskar höra varje gång hur lik någon annan man är. Se människor för vilka de, är inte vilka de liknar. Det är roligare att vara ett original än en kopia. Fråga mig. Det är jag ett levande bevis för.
 Det är inte alltid lätt att bygga upp sin egen identitet. Men om du orkar kan jag lova dig att den kommer bli precis så som du önskar.
Träffade BK Heid Ck idag. Han är en grymt bra tränare. Det blir att man kan få en bra uppfattning om tränare här. Jag står ju bredvid både spelare och tränare. Han är i världsklass. Han skulle jag gärna ha lite mer engagerad i Verket. Så det får jag jobba på. Malle var beredd snart börjar min charmoffensiv. (Malle är hans fru) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0