8 Februari

Jag har fler och fler privata möten med människor som av olika anledningar har blivit ledsna, nedstämda, orkeslösa. Det är tråkigt att se att det bara ökar. Det är otroligt positivt att samtidigt se att jag verkligen gör nytta. Man växer som människa när man känner sig behövd. Alla människor att vi ju flockdjur, vi vill tillhöra.
Zara hade Utsikten i Zumba och spinning. Undrar vem som hade roligast?
Zac lär vara grym på de flesta pass snart. Har sökt dagis och stått länge i kön . Trodde jag skulle få plast efter 3 månader men så var det tydligen inte. Han har ju de bästa dagiskompisar i er kunder så det går ju ingen nöd på honom.Jag tänker mer att det kan vara skönt att inte behöva vara på helspänn över trappan och andra farliga saker som kan hända .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0