3 Februari

Hade Antikrundan själv idag. De är så sköna. En av de som varit med i fyra år frågade om hur man gör med motståndet på spinning cyklarna. Jag hoppas hon skojade för det har hon säkert fått höra en hel del gånger hur man gör.Men frågan i sig blev väldigt rolig för alla. Och det är så skön stämmning hela tiden tack vare deras sätt. Snurrigt och förvirrat är det ja visst men det hade varit konstigt annars. Vi hade besök av några som jobbar på ett gym i närheten idag. Det är skoj . Jag menar ni som jobbar på Ica har väl inget i mot att träffa de som jobbar på Coop eller.
Nu har våran nya hemsida äntligen!! kommit och nu kan jag blogga fritt hur jag vill så håll i dig för nu kommer nog det mesta och lite till att komma att hamna här. Trevlig resa nu kör vi. Herre vilken tur vi har ... alla trevliga kunder väljer oss. Den meningen kom i Metro som lovat, igår. Vi menar det med värme , glädje och stolthet. Tack för att ni väljer att utvecklas och må bra hos Träningsverket Sveriges bästa träningsanläggning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0