Zumba + frukost.

Vilken hotellfrukost som väntade de otroligt duktiga morgontränande.
Över 20 första gången får man säga är väldigt bra jobbat av er kunder. På torsdag 6,45 är det dags för spinning med Bodil.Om jag inte lyckas lägga in bilder här så kommer de att dyka upp på vår facebook sida snart. Där ser vi dessa redan färdigtränade för dagen fastän klockan är endast 8,00.
12,00 hade Freddan sitt första spinningpass. Det gick bra. Han gjorde ett av de vanligaste missarna, han hördes lite lågt. I övrigt flöt passet på riktigt bra. Så nu kan ni träffa Freddan på danspass, Zumba och spinning.
De dagar jag öpnnar och är här 6,00 känner jag av en liten dipp så där vid 14-15. Siesta hade varit något som passat mitt liv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0