16 April

Hemma igen. Fibo mässan var sig rätt lik.
Fast det var inte riktigt lika många tjejer och killar i badkläder, insmorda i brunkräm som stod i montrarna. Visst de fanns där, men de större märkena var de inte i. 
Vi har ju beställt Milon hit nu, de maskinerna kommer vara premiär på 28-29 maj.
Milon är det bäst paketerade koncept jag sett på länge. Skall bli oerhört intressant att följa utvecklingen på detta. På mässan var det mycket om Milon men det tar ett tag innan det kommer till oss.
Det som kommer nu är 12 stationer. Det är så otroligt enkelt och effektivt. Och det är jag ju inte ensam om att sträva efter i träningen. Vi blir det första stället i Göteborg och fjärde i Sverige så jag förstår om ni inte hört om Milon innan. Googla gärn på Milon. Och sedan ser jag Er gärna här hela premiär helgen.
Nu börjar det trappas av på passen, så det är otroligt tacksamt om ni bokar er så att vi ser intresset. Jag förstår er att ni gärna är ute nu när ljuset och värmen ökar. Det var en lång  men fin vinter vi hade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0