13 April

Nu var det en ny säljare från Metro här. Henrik vi haft i fler år har gått vidare till Wallstreet tror jag att det var. Henrik har vi varit supernöjda med, så lycka till nu.
Jag tycker det är lite små komiskt när säljare och andra ibland säger"Har försökt få tag i dig men det var svårt så jag har inte lyckats" . Hade förstått om jag var bortrest ofta eller inte var så många timmar på jobbet eller att det var obemannat och bara en telefonsvarare här. Men nu ... jag undrar om det är så många fler som kan vara lättare att nå? Åker till Fibo mässan i Tyskland imorgon. Har inte varit där på över 15 år. Skall bli skoj att se om det är stora förändringar eller om jag kommer att känna igen mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0