18 September

18 September. Jag sitter och skriver detta kl 13,15 och nu har Zara receptions koll. Hon hade ett väldigt uppskattat yogalates tidigare. Om 45 minuter skall vi ha Bollywood här i 3 timmar. Jag tänkte hinna äta en Big Mac och spela en vinnarrad på hästar innan. Om man inte spelar kan man inte vinna. Och jag vill alltid känna mig som en vinnare.  Imorgon är det val. Jag tittade lite imellan Idoluttagningen igår på våra olika partiledare. Det var inte direkt en rad av entreprenörer som stod där. 1 var imot privatesering av skolor men hans egna barn har gått i privatskola. Skulle väl vara som att jag äger detta men aldrig tränar här utan har årskort på något annat ställe. Nej det hade varit roligare om de var mer som företagare. Jag är väl extrem men jag ser även mitt förhållande som ett AB. Där måste också finnas mål, kontroll och årsredovisnigar. Det tycker jag är jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0