17 September

17 September. Det har varit väldigt långa dagar för oss ett tag nu. Det har gjort att när vi skulle gå hem vid 16 idag kändes 8 timmar som en halvtid. Men jag tycker nog att de dagar som är långdagar gör så att man får lite press på sig och får mer gjort runt om. Kanske inte tisdagen 06,00-22,00, då är man inte Piggelin.  Jag är glad att jag har ett så roligt jobb. Igår föreläste jag om Positivt tänkande. Det är något man kan öva på lite då och då. Börja idag och le åt 10 personer minst varje dag som du inte känner. Se hur de reagerar. De som är under 12 eller över 60 brukar le tillbaks. De där imellan stirrar mer. Hur är du ? Fastän du inte är under 12 kan du vara som en glad sådan t.ex. om någon säger att du har fina kläder tacka och förklara att det är dina princesskläder. För sådana kläder har nog alla tjejer under 12 haft. Ja ja killar ni kan säga prinskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0