16 Oktober

Först hade jag pass både mitt och Zaras hon har ju ont i ryggen ännu. Det började när hon var förkyld och sitter i än. Ulrica hade spinnig och päjs, det går riktigt bra.Jag fettmätte även Madde instruktör. Det var inte så illa obs skämt. Sedan bar det av till passet med FreddyMalin och en tjej som heter Liselotte. De stod tyvärr åt var sitt håll och Malin som stod med rumpan mot mig körde inte riktigt samma som den snurrande Liselotte. Så jag hängde inte med. Efter det gick jag och kollade på fina Freddyskläder. Där träffade jag spinningSussie som jag inte sett på länge. Det var skoj att se henne. Även Christina som har haft yoga här var där.
 Det är nyttigt att se andra ställen, jag älskar vårat! 
1 kg godis för 59 på Filmtajm var mer än jag kunde möla i mig. Knske min lördag är imorgon kväll också? Möla gärna ni också så syns vi här nästa vecka. Försök njuta i så många lägen som möjligt i livet och känn vad du gillar utan att påverkas av andra eller av vad andra tycker. Vi öppnar 6,15 kanske ditt jobb eller kompisgäng vill göra som Swedbank och spinna 45 minuter på morgonen. Bara ni och en valfri instruktör. Kom igen, gör plats för julmaten som kommer om 10 veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0