13 Oktober

Dagen börjar med ett styrelsemöte i Högsbo-Sisjöns företagar förening. Där har vi alltid väldigt trevliga möten. Det är roligt att 421 Maxi Martin är med nu också. Han har väldigt bra smak när det gäller bilar.Jag måste ge våra instruktörer en hälsning att ni är jättebra. Alla är väldigt olika och det är att föredra som kund.
Mängder av instruktioner har vi och det är ett gott tecken. Jag är stolt över den stämningen som råder hos oss. Hårdvara är lättare att "få" än känsla därför är det så skönt med sådan toppnivå på båda nu. Vilken skillnad det är på våra lokaler nu när vi flyttat. Man glömmer lätt. Idag har vi balanspass och det är något man har nytta av i alla situationer. Jag märkte det tydligt när jag började köra mc. Där tjänade jag mycket på bra balans. Testa gärna din balans. Ställ dig på ett ben och kicka i luften med det andra. Om det går så där så är ni alltid välkommen i på balans eller yoga pass. Desto bättre balans du har ju smidigare ser du ut och det gör ju inget om man gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0